Nu blir det enklare att organisera dina uppdrag i Säljverktyget


Brukar du göra listor för att organisera ditt arbete? Du är inte ensam. Checklistor ökar produktiviteten och gör dessutom jobbet lite roligare eftersom dopaminer utsöndras varje gång vi avklarar något. De kan alltså vara helt avgörande för huruvida du kommer i mål med ett uppdrag eller ej, vilket du säkert märkt av i livet generellt. Men att ha hela skrivbordet fullt med post-its är inte alltid optimalt - därför har vi nu tagit fram Säljpipen och Säljsteg, en vy där du kan se alla dina aktiva leads och vilken säljfas de befinner sig ihop med en digital to do-lista för varje lead.

Säljsteg är dock inte en helt vanlig to do-lista. Den är framtagen och baserad på vad vi sett att andra framgångsrika företag gör för att vinna kunder och uppdrag hos Offerta. Steg för steg tar vi dig alltså igenom de viktigaste aktiviteterna och påminner dig om vad du bör göra härnäst, så att du hela tiden optimerar dina chanser att vinna ett uppdrag. Via säljpipen kan du dessutom chatta med dina kunder och skicka offerter med automatisk uppföljning.

Se videon om hur du använder Säljpipen och Säljsteg:


Säljpipen & Säljsteg innebär följande förbättringar:

  • En tydligare bild över alla dina aktiva förfrågningar - se hur många besvarade förfrågningar du har totalt i din pipe, värdet på dem, vilken säljfas de befinner sig i och vem som är ansvarig kontakt.
  • Möjligheten att kunna sortera och filtrera förfrågningarna på ovanstående information.
  • En bevisat framgångsrik to-do lista som visar nästa steg för varje förfrågan.

Just nu är funktionerna kostnadsfria. Logga in och passa på att testa dem idag!

Vill du att kunden ska hitta dig?
Lämna intressenanmälan så hör vi av oss.

Mer från coachen