Hej!

Har du frågor eller förslag på något vi kan göra bättre? Hör av dig! Vi pratar svenska, engelska, polska, spanska, grekiska, turkiska, arabiska, tyska, albanska, bosniska & amhariska 🇵🇱 🇪🇸 🇬🇷 🇧🇦

Offertas kundtjänst arbetar och hjälper kunder

Vanliga frågor

Kan jag skapa offerter i appen?

Ja, och allt synkar om du loggar in på datorn. Så nu kan du skapa ett utkast på språng och skriva färdigt och skicka framför datorn, smidigt va?

Varför får jag inga pushnotiser för nya uppdrag?

Självklart ska pushnotiserna fungera, så du kan vara snabb att svara på uppdrag! Gör felsökning här.

Har du gått igenom stegen och det fortfarande inte funkar? Hör av dig till oss så hjälper vid dig. Se kontaktuppgifter nedan.

Vem bestämmer priset på jobbet som utförs?

Du som företagare bestämmer själv priset på det jobb som ska utföras. Kunden väljer sedan vilket företag de vill ska utföra jobbet och kan jämföra offerter från upp till sex olika företag. Viktigt att veta är att priset inte är det viktigaste för kunderna - utan snarare att ni är pålitliga och kompetenta.

Jag vill säga upp mitt avtal eller abonnemang, hur gör jag?

Vad tråkigt att du inte vill vara ansluten till Offerta längre. Detta beror på vad för typ av abonnemang eller paket du har - har du årspaket behöver du maila in uppsägningen till info@offerta.se eller din kontaktperson. Men har du något av våra månadsabonnemang, Standard, Plus eller Pay as you go kan du säga upp ditt paket direkt i ditt inlogg under Mina sidor Mynt och abonnemang.

Chatta med oss

Mån - Fre 9-17

Lunchstängt 12-13

Ring oss

Mån - Fre 9-17

Lunchstängt 12-13

Mejla oss

Avvikande öppettider för chatt & telefon: Dag före röd dag har vi öppet 09-15. Dagen före midsommarafton, julafton och nyårsafton har vi öppet som vanligt. Röda dagar har vi stängt.