Det är omöjligt för vårt företag


”Det kommer aldrig att gå – inte hos oss” är något vi ofta hör och många lever i föreställningen att hantverkarbranschen inte behöver bli digital. Ofta finns det en uppfattning om att verksamheten är så pass unik att den inte rent praktiskt skulle fungera på något annat sätt än idag.

Men att inte hålla jämna steg med sina redan digitala konkurrenterna innebär att man riskerar att få svårare att rekrytera, få in intäkter och spara pengar. Anledningar till att satsa digitalt är många och det viktigaste är att du som företagare inser hur mycket tid och pengar du kan få tillbaka. Den digitala revolutionen inom byggsektorn är här!

  1. Att människor kollar upp företag de tänker anlita online är idag mer regel än undantag och något du måste ta hänsyn till oavsett hur mycket du använder internet själv.
  2. Att hitta kunder via en offerttjänst kan vara extremt lönsamt, i synnerhet i jämförelse med traditionell annonsering på tex skyltar eller i tidningar.
  3. Många av dina konkurrenter finns redan på Offerta vilket innebär att du förlorar en massa jobb på att inte vara med.
  4. Medarbetarna ställer högre krav på mobila och digitala lösningar idag vilket innebär att de väljer bort dig som arbetsgivare som inte investerar i ny teknik.
  5. Att komma igång behöver inte vara svårt, på Offerta får ni en dedikerad coach som hjälper er med allt ifrån teknikfrågor till att hjälpa er sätta upp en hemsida vid behov.

Så istället för att oroa sig för vad den nya tekniken “kan ställa till med”, så våga investera i digitala verktyg och underlätta för både dig själv och din personal.

Fortfarande inte övertygad?  Testa Offerta gratis i 30 dagar.

Vill du att kunden ska hitta dig?
Lämna intressenanmälan så hör vi av oss.

Mer från coachen